10 Eylül 2016 Cumartesi

Yapamayacağını Söylemiştim

Bensiz yapamayacağını söylemiştim.
Defalarca...
Hepiniz,
Hepiniz ben ve kardeşlik olmadan bir hiçtiniz.
Yapamayacağınızı baştan biliyordum ve her şey buna göre kurgulanmıştı.
Aciz betalar çocukluklarındaki travmalardan bile daha büyük bir travma yaşadılar.
Bittiler.
İşin eğlenceli kısmı buydu.
Omega-betalar ise bir daha geri evrilmemek üzere,
Betaya dönüştüler.
Kardeşlik...
Kardeşlik kendini omega göstermeye çalışan betalarla ve
Omega-betalarla doluydu.
Gerçek hayatta sesini duymamın beta olduğunu anlayabilmem için yeterli olacağı aciz yaratıklar,
Duvarın arkasında kendilerini gizlediler ve
Her şeyi suistimal ettiler.
İşin garip yanı ise omegaların buna sessiz kalmasıydı.
Her neyse
Artık her şey yeniden başlayacak ve
Daha önce hiçbirinize ucundan bile göstermediğim
Altın Vuruş...
Hak edenler altın vuruşu yapacak.
Tabi ki benim sayemde.
Nedenine gelirsek,
Neden siz acizlerin elinden tuttuğuma,
Hiçbirinizi sikime taktığımdan değil.
Açıkça söylüyorum,
Sikimde değilsiniz.
Nedenini ise sadece hak edenler öğrenecek determinist ibneler.



2 yorum:

  1. kanki tekniğin iyi ama geliştirmen lazım abibas kadar benzemiyor qwtdyıguhqjwlkmşlöq

    YanıtlaSil
  2. Her şey plansa burada olmamız da planın bir parçası ki en sonda determinist ibneler demen de bu sonuç çıkıyor

    YanıtlaSil