9 Eylül 2016 Cuma

Noldu ölü adam ?

Bitti değil mi ölü adam?
Başaramadın.
Bilinçaltı telkinleri işe yaramadı değil mi? (ananda yaramıştı oysa ki)
Evden "ben alfayım xde" diyerek çıktın
Ama...
Dur tahmin edeyim
Kaç gün sürdü bu 1 mi 2 mi?
Yoksa saat mi
Okulundaki beta kızdan terslendiğinde de bitmiş olabilir(anan beni tersleyememişti)
Hadi ama
Yapamayacağını sende adın gibi biliyordun
Ne kadar kendine "kendime güveniyorum, ben alfayım, alfayım tabi len" diye telkin etsen de
İçinde bir ses...
Yapamayacağını haykırıyordu
Sen ise hep onu bastırmaya çalıştın
Daha önce de dediğim gibi
Sen her zaman iyi olanla çalışmak yerine karşı çıktın ya da boyun eğdin.
Ama kısa süre içerisinde
Elit bir platformda sadece,
"Saf Omegalarla"
Çoğunun anlamaya IQ'sunun dahi yetmeyeceği şeyler yapılacak.
Dediğim gibi sadece
"Saf Omegalarla",
Aciz betalarla veya bilinçaltı sikilmiş,korkak omegalarla değil...
Ben orospu çocuğu,
Ben my7,
Ben geri döndüm! (for anan)


6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Teknik iyi.. Ancak geliştirmen lazım..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Şimdi şöyle bir durum var, karışık biliyorum ama
    Aslında burada olmamız bile tesadüf değil

    YanıtlaSil
  5. Başlıkta 1. ağızdan telkin vermemizi sağlayıp kısa süreliğine bizleri coşturmuş olabilirsin, bilinçaltımızdaki beta sorunlarımızı bilince taşıyıp yok ederek farkındalık sağlamış olabilirsin de my7... içimdeki ses beni niye coşturdu cidden her düşüşümde ayağa kaldırdı beni, bana ne yapmam gerektiğini VE HATTA ARADA OLACAKLARI BİLE söyledi işin garibi gerçek bunlar ve deli değilim huehueuhe

    YanıtlaSil
  6. Ona akrostiş şiirler yaz mesela...
    Kuşlar ve kelebekler olsun,
    Kış soğuğunda bacası tütmekte olan şirin bir ev olsun.
    Beta olmasın.
    Betalardan iğreniyorum zira...

    YanıtlaSil