10 Eylül 2016 Cumartesi

Altın vuruşu herkes yapamayacak...

Altın vuruşu herkes yapamayacak...
Tam bir doğal seçilim örneği.
Burada liseli mantalitesindeki insanlara liderlik yapmaktan
veya
Bir organik atığın vajinasına girmekten bahsetmiyorum (anana götden girmiştim xd)
Daha önce alfanın herkesin kaldıramayacak olduğu bir güç olduğundan bahsetmiştim
Bir çoğu harap oldu.
Betalar...
Betaların ise o aciz yaşamlarından dahi eser kalmadı...(göte 20 dikiş ayıqs)
İşin garip yanı ise,
Onlara alfanın yüzde 1'ini bile göstermedim.
(Nanometrik hesaplar yaptırtmayın adama orospu çocukları)
Betaların alfanın ucunu gördüklerinde yıkılmaları uzun sürmedi
Çünkü...
Böyle bir yaşam formuna asla dönüşemeyeceklerini,
Annelerinin evlenene kadar götten veren bir fahişe olduğunu bildikleri gibi biliyordular.
Omegalar...
Onlar ise çabaladılar.
Bataklıkta çırpındılar,
Çırpındıkça daha da battılar.
Avuçlarının içindekini göremeyecek kadar aptaldılar.
Ama ben orospu çocuğu,
Ben mükemmelim (en az 63 styla kadar)


8 yorum:

  1. Hasiktir lan ordan senin tcma olmana imkan yok diyip kestirip atmayı istiyorum ama cidden o olma ihtimalin de var o yüzden beynimi siktiğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin gibi "hassiktir lan ordan" demek istiyorum ama yazım tarzı çok benziyo.. ve hiç geri gelicem demedi

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. "Omegalar...
    Onlar ise çabaladılar.
    Bataklıkta çırpındılar,
    Çırpındıkça daha da battılar.
    Avuçlarının içindekini göremeyecek kadar aptaldılar.
    Ama ben orospu çocuğu,
    Ben mükemmelim (en az 63 styla kadar)"
    Omegalara ayrım yapmadan böyle söylemez tcma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "(En az 63 Styla kadar)"
      Pekala dostum,anlıyorum seni

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Altın vuruş yazarın defalarca dediği gibi dibe vurmaktır
    Yaşayarak insanların ne halt olduğunu, tüm toplumun arkanızdan iş çevirebilceğini, aslında tek olduğunuzu ama yalnız olmadığınızı ve saymayacağım nicelerini görmek...
    Daha sonra bunları görüp hayatınızı onurunuzu tekrar almak ve yükselmek
    Tıpkı gerilen yay misali
    Niye toplumda insanlar acı çekiyor sanıyorsunuz
    Amaç içinizdeki alfayı, yani ruhunuzu uyandırmaktır
    Allah size yaratırken kendi ruhundan üfledi
    Ve size yarattıklarımın en şereflisi dedi
    Dibe vurarak ve tekrar tepeye çıkarak insanların gerçekten iplenmeye değmeyecek varlıklar olduğunu görürsünüz
    Hatta bir görev sırf bunun içindi, insanları egolarının yönetmesi sonucu onlarda oluşan bugu görün diye (reddediliş)
    Vee en güzeli geliyor
    Böylece mutlu olur her şeyin yazarın tabiriyle illüzyon olduğunu, sadece zevk alarak anı yaşamanız gerektiğini görürsünüz
    Bonus olarak da
    Yetenekleriniz uyanır, ha bunun için namaz, meditasyon vs. gerek

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil