11 Eylül 2016 Pazar

Asla alfa olamayacaksın !

https://www.youtube.com/watch?v=jA964ue-aps&list=PLmYc9gG3yj8Smg__20Bvm3GBm_2Y3aCSL

Asla alfa olamayacaksın.
Hiçbir şey seni alfa yapamayacak.
Psikoloji kitapları, sikik kişisel gelişim zırvalığı, NLP ... (sesli güldüm)
Bir istisna dışında...
Ben. (siqerler)
Ben olmadan hiçbir bok yapamayacaksın.
Daha önce de defalarca söyledim bunu.
Anlamadınız.
Çünkü anlamak istemiyordunuz. (nevroz belirtisi)
Güce açtınız çünkü güçten yana umutsuzdunuz, dişilere açtınız çünkü dişilerden yana umutsuzdunuz.
Gittikten sonra,
Hayalinizdeki şey asla olamayacağınızı söylememe rağmen,
Köpek gibi başlığı defalarca okudunuz,
Benim arkamda bıraktığım trailerın sizi alfa yapacağına inandınız.
Kendi çapında kardeşlik kuran betalar bile olmuş lan (sandalyeden düştüm)
Başlıkta paylaştığım e-mail'e gelen binlerce mailden bahsetmiyorum bile...
Tabi ki hiçbirini sikleyip okumadım. (alfa mode:on)
İçlerinde olanı bildiğimden dolayı.
"Dişileşmiş ve köpekleşmiş bir erkek nesli".


4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ömrünü boşa harcama kanka. Biz gözü olanlar tcma olmadığını görüyoruz. Bırak bunları da kendini geliştir

    YanıtlaSil
  3. Ömrünü boşa harcama kanka. Biz gözü olanlar tcma olmadığını görüyoruz. Bırak bunları da kendini geliştir

    YanıtlaSil
  4. Yazarı taktir ediyorum, ne kadar uzmanlaşmışsa umutsuz, özgüvensiz, beta kesimi iyice yerin dibine sokmuş psikolojilerini
    Geri kalanları da ayıklamış
    Gerçekten yetenektir bu
    Ha ama şu da var
    Evrende müthiş ilahi kurallar var (başta determinist ibne demesinin sebebi de bu)
    Kişi hak ettiğini alıyor ve asla sapmıyor bu
    Sırf bu yüzden betalara acımayın, hak ettikleri için öyleler diyor yazar
    Başlık müthiş bir eser dostum

    YanıtlaSil